vrijdag 1 september 2017

Facebookhop Treasureteam


Facebookhop Treasureteam

Vandaag is de nieuwe Stampin’ Up! herfst/winter catalogus online gekomen.
Ons team wil jou door een aantal super voorbeelden nog meer inspiratie geven.
je kunt de blog volgen door naar mijn facebookpagina te gaan: Werk van mijn hand

Voor mij deze keer geen kaart, maar een scrapbookpagina, want de materialen van Stampin' Up! zijn heel geschikt om mee te scrapbooken. 
Voor deze pagina heb ik een sketch gebruikt van Stuck?! Sketches:



Toen ik deze sketch zag, dacht ik meteen aan de grote sneeuwvlokken uit de bundel "snowflake sentiments". Deze heb ik uit whisper White cardstock gedanst en doorgeknipt. Alle andere sneeuwvlokken zijn uit dezelfde bundel en zijn gestanst, geembossed met wit embossingpoeder, geembossed met embossingpaste of gestempeld. Ook het label op de pagina heb ik gemaakt met de thinlits uit de bundel.


Ik heb het "christmas around the world" designer series paper en pool party cardstock gebruikt voor de achtergrond. Verder nog wat Berry Burst cardstock om de foto mee te matten. Met de naaimachine en wit garen heb ik een rand om de pagina heen gestikt.

Denk je nu: dat wil ik ook! Stuur me dan een berichtje op janneke.booij@gmail.com
Wil je de catalogus ontvangen of een bestelling plaatsen: ik verzorg het graag voor je!


Gebruikte materialen uit de najaarscatalogus:

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten