maandag 14 augustus 2017

Celebration time!



We blijven nog even in de watercolor achtergronden en embossingpaste. Deze achtergrond heb ik gemaakt door wat inkt op een plastic velletje te doen en dit nat te maken met de spritzer. Daarna het watercolorpapier op het velletje drukken of het velletje op je papier. Voor het leukste resultaat laat je het papier drogen en druk je het plastic met inkt nogmaal op je papier. 
Nadat het papier droog was, heb ik weer een stencil en embossingpaste gebruikt. Ik heb over de natte embossingpaste zilver embossingpoeder gestrooid. Dit kun je nadat de embossingpaste droog is verhitten. Wacht echt tot de embossingpaste droog is, anders gaat hij bubbelen.
Voor de taart heb ik eerst gestempeld met de marbles achtergrondstempel. Daarna de taart gestempeld met de celebration time stempels en uitgestanst met de celebration time thinlits.
Met een versamark marker heb ik de strik op de taart en het bord van de taartstandaard voorzien van versamark inkt. Deze heb ik ook met zilver embossingpoeder ge-embossed. Zo breng je het zilver van de achtergrond weer terug in de kaart.
Ik zou het leuk vinden om jullie creaties met deze techniek te zien!
Mocht je producten willen bestellen dan verzorg ik graag je bestelling. Stuur een maƮtre naar: janneke.booij@gmail.com



 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten